Autó márka böngésző: |A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M|N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z|

Skoda Tárkány Autóház Kft.
6726 Szeged, Szőregi út 46-50
tel.: (06 62) 555-666 / 123
fax: (06 62) 555-666
web: http://www.tarkanyauto.hu/
 
Elérhetőség Szalon Szervíz Típusok Tesztek Akciós modellek Használt autók
BIZTOSÍTÁS
- Uniqa
- Alianz Hungária
- Generali
HITEL, LÍZING
- Lombard
- Axon
- CIB





2004 11. 09.
Forrás:
www.a5.hu
Mindent az új Skoda Octavia Combi-ról
Árak és adatok

A Skoda jó fél évvel ezelőtt, a párizsi autószalonon mutatta be az új Octavia kombi változatát. Az autó végre hozzánk is megérkezett, és hajszállal négymillió forint alatti indulóárral próbál meg kihasítani egy szeletet a hazai autópiacból.

A Skoda Octavia megújult szedán változata után mostantól már hazánkban is lehet kapni a puttonyos verziót. A kombi, helyesebben a Combi 580 literes csomagterével (lehajtott üléstámlákkal 1620 liter) próbál meg szeletet kihasítani magának a családi autók piacából. Az importőr erre vonatkozólag már számokat is közölt, a tervek szerint 300 darab ilyen modell kerülhet az idén új tulajdonoshoz. Tavaly a szeptemberi bemutatkozás óta 762 darab új Octaviát sikerült értékesíteni. A Skoda egyébként az Opelhez hasonlóan az előző generációs Octaviákat is árulja még az újjal párhuzamosan, Tour és Combi Tour névvel még jó két évig, méghozzá 3 millió forintos indulóárral.

De térjünk vissza az új Octavia-hoz, ami tényleg sokkal szebb lett az elődnél. Ez elsősorban nem is a külsőben mutatkozik meg, hanem belül. Itt látszik igazán a fejlődés, az autó tényleg kultúráltabb megjelenést kapott, és bár erősen látszik, hogy a VW-konszernhez tartozik, ez tulajdonképpen csak az előnyére vált.

Az Octavia Combi belső terének kialakítása és felszereltsége csupán részletekben tér el a Limousine változattól. A Combi így szintén háromféle felszereltségi változatban - Classic, Ambiente és Elegance - készül. A négy légzsák (első és első oldallégzsákok), a blokkolásgátló (ABS) és a központi zár mindegyik Skoda Octavia Combi alapfelszereltségének része. Az Elegance változat esetében emellett a Climatic automatikus légkondicionáló, a hátsó ülések számára kialakított állítható légbefúvókat tartalmazó, első ülések közötti Jumbo-Box és a külső tükrökbe épített beszállófény is az alapfelszereltséghez tartozik. A hátsó ülés a Combi esetében már a Classic alapváltozattól kezdődően osztott kivitelű. A Combi specialitása az extrafelszerelésként kapható tetősín.

A Skoda Octavia Combi motorjai és sebességváltói megegyeznek a Limousine modellével. Röviddel a piaci bevezetést követően az Octavia Combi számára az Octavia-sorozat legerősebb motorja is rendelkezésre áll - a korszerű, közvetlen befecskendezésű, 150 lóerős 2.0 FSI. Összességében a következő motorok szerepelnek a kínálatban:

- 1,4 MPI / 75 LE
- 1,6 MPI / 102 LE
- 1,6 FSI / 85 115 LE
- 2,0 FSI / 150 LE
- 1,9 TDI-PD / 105 LE
- 2,0 TDI-PD / 140 LE

A szériakivitelű öt- vagy hatfokozatú (motorizáltságtól függően) sebességváltó mellett minden motorhoz (a 75 lóerős 1,4 MPI kivételével) egy Tiptronic-funkcióval kiegészített automatikus sebességváltó is rendelkezésre áll. Ez utóbbi a vezető számára is lehetővé teszi a kapcsolási utasítások kiadását. A benzinmotorok esetében ez egy klasszikus, hidrodinamikus nyomatékváltóval működő automatikus konstrukciót jelent, míg a dízel erőforrásoknál az eddig a versenysportban alkalmazott kettős tengelykapcsolóval szerelt DSG-sebességváltó áll rendelkezésre, amely a menetdinamikai tulajdonságokat nem korlátozva a megfelelő vezetési mód mellett igen kedvező üzemanyag-fogyasztást tesz lehetővé.

A Skoda Octavia kombi alapára kicsivel több, mint négymillió forint, ami az 1.4 literes 75 lóerős erőforrást tartalmazza. Az 1.6 FSI-nek 5.185.000, a 2.0 FSI-nek pedig 5.712.000 forint az indulóára. A 105 lovas 1.9 PD TDi 5.133.000, a 140 lovas kétezres hatmillió forint alól indul. Az összkerékhajtású változat alapára 6,5 millió forint.


Hagyományok útján az oldtimerek - Mercedes-Benz Classic Csillagtúra 2005-ben is
Harmadik hódító körútjára indul a Mercedes-Benz Classic Csillagtúra 2005. május 27-29. között. A „Classic” minõsítésû old­timerek idén Szeged város Széchenyi terén hajthatnak keresztül a rajt-cél kapun. A verseny elsõ két évében Eger és Pécs varázslatos vidékein tesztelték ügyes­ségüket az oldtimer tulajdonosok...
 
Újra Mercedes-Benz Használtautó Börze
2004 szeptember 24-én és 25-én az MB-AUTO Magyarország Kft. újra különleges ajánlattal lepi meg az érdeklõdõket használtautó programján belül. A Mercedes-Benz személyautókon kívül most a smart modelljei és a MB transzporterek is szinesítik a látogatókat váró palettát, így ezúttal több mint 120 autó találhat gazdára a második használtautó börzén...
 
Mercedes-Wilson Golfakadémia
A Golf Services Kft., mint a Wilson golftermékek magyar­országi forgalmazója és az MB Autó Magyarország Kft., mint a Mercedes gépkocsik hazai értékesítõje támogatásával 2004-ben MERCEDES-WIL­SON GOLFAKADÉMIA indul a Golf Tanyán...
 
Peter Pfeiffer a Magyar Iparmûvészeti Egyetemen
2004. szeptember 27-én 15 órakor a Magyar Iparmû­vészeti Egyetem Címzetes Egyetemi Tanárrá választja Peter Pfeiffert, a Daimler­Chrysler vezetõ formatervezõ­jét...
 
     

Márkakereskedők | Hírek | Új modellek | Tesztelések | Sport | Női vezetők | Interjúk | Jogi tanácsok | Társalgó | Szavazás | Kapcsolat